czwartek, 27 grudnia 2012

#7 Uroda i Ask ?!

Witam ! Założyłam Ask żebyście mogli mi zadawać pytania. A dziś trochę urody. 


3 sposoby na sińce pod oczami  ? 

Jest wiele sposobów, dziś przedstawię wam parę. Od razu chciała bym powiedzieć, że z nie wszystkich korzystałam. 

1. Kostki lodu:
Weź 2 kostki lodu zawiń ( osobno ) w foliowe woreczki i przyłóż pod oczy. Trzymaj tak przez ok. 10 min. 

2. Okład z herbaty:
Parzymy herbatę, wyciągamy woreczek i ekspresowo wkładamy do lodówki ( po to żeby się schłodziła ). Następnie nakładamy pod oczy i trzymamy ok. 10 min. 

3. Korektor:
To chyba najbardziej znany sposób. Kupujemy korektor odrobinę cieńszy od naszego podkładu i nakładamy niewielką ilość. 


http://ask.fm/Normalna12



6 komentarzy:

  1. Fajny post ^^
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post.
    3 chyba najłatwiejszy.
    Zadałam ci kilka pytań na asku.
    Pozdrawiam. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi i trzeci najłatwiejszy <3
    Może skorzystam :3

    wefoundfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najczęściej używam kostek lodu ;)
    Dodaję również do obserwatorów i liczę na to samo ;P

    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga : 32litery-swiatksiazki.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  5. Mój patent to korektor,bo na mnie już chyba nic nie działa :(
    Jednak z tych dwóch prócz korektora najskuteczniejsze są kostki lodu^^



    del-af-mig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń